niedziela, 12 października 2014

Wprowadzenie - uzależnienie, moja historia

Mam na imię Anita, skończyłam właśnie 33 lata i jestem uzależniona. Ale ten blog nie będzie tylko o mnie. Z uzależnieniami walczy u mnie cała rodzina i choć nie żyjemy pod jednym dachem, wciąż uzależnienia rządzą naszymi życiami.

kobieta zapala papierosa
Papierosy - pierwsze uzależnienie moje i moich rodziców. Potem było gorzej.

Chcę opowiedzieć historię walki z uzależnieniami (różnymi, każde z nas postawiło na inną używkę, choć zaczynaliśmy od papierosów, oczywiście na różnym etapie życia). Chcę skupić się na tym, co mogło w nas wyzwolić uzależnienie i jak radziliśmy sobie, każde na własną rękę, w tych najtrudniejszych chwilach.

Mam nadzieję, że dzięki zapisowi tej historii wielu z Was zrozumie chorobę, jaką jest nałóg i skieruje się do osób czy placówek, sprawdzonych przez moją rodzinę osobiście. I zdecyduje się pomóc sobie i swoim najbliższym.

Tyle tytułem wstępu. Zapraszam do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz